kärlek, love, rakkaus,ความรัก och любовь

Jag hittade en app på facebook där jag skulle testa och se vad jag behövde som mest just nu. Har testat de tre gånger idag och varje gång har det handlat om kärleken..
Det känns ju bra, första gången fick jag en där de stod att jag behövde massa ömhet och kärlek med stora kramar av min pojkvän.. men har jag någon sån eller? Neej det är ju det jag inte har. Kul liv vaaa!
Nej men sen gjorde jag en till sån och de var tidigare idag då jag fick typ att jag skulle finns min kärlek inom kort, att jag behövde träffa nya människor för där skulle en av dom vara den jag sökte efter och nu den här.

Vad är de här med kärlek?

Allt jag anser vara kärlek förtillfället är för sproten och mina vänner som gör mig glad.


Du behöver hitta kärleken, för du känner dig otroligt ensam. Han finns där ute någonstans.


 
På lördag ska jag på Gay-klubb med min kollega Hanna, en underbart fin tjej. en trevlig prick de där! :)
 och på torsdag ska jag ut med min pingla som är Josefine.. Kommer bli grymt! :)


en bild får onsdagen den 23/2. Det tackar vi för!


Mars mars måne, jag kan lura dig till påven! :)
"torrhumor" - Christian Karlsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0