fitthora, aah!

Jag orkar ingenting, sitter i min soffan och kollar på tv.
det är inte ens någonting intressant på tv men ändå sitter jag kvar,
Har varken ork eller kraft till att göra någonting.
Önska jag fick vara liten då det inte va dessa problem.
Det känns som om det var så mycket lättare när man var mindre.
Då kunde man göra de man ville. Man hade ingenting mer än föräldrar som stod i vägen..
Alla gör vi fel men varför ska jag alltid få skit för de någon annan har gjort?
Tar jag åt mig så lätt att det går att lura i mig vad som helst?

Jag vet inte vad det handlar om, jag vet ingenting.
Hade jag vetat hade jag sagt det men hur svårt kan det vara att lyssna?
Patetiska idioter... Vet inte vad jag ska säga mer än...


Håll mig hårt eller släpp mig helt!
Ni gör erat egna val...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0