fiskar som viskar!

jag sitter här vid köks bordet, bara jag vaken och då sitter jag och aschillar med mig själv och sjunger så falskt de kan bli.. Haha, så jävla klcokren låt alltså!

Under alla kläder, barfota I solen
Sommarvind, du är våt och jag är törstig

Vi är som blommor, blommor som blommar
Vi är som svanar, svanar som talar
Vi är som ålar, ålar som vrålar
Vi är som fiskar, fiskar som viskar

en del av låten, Alltså Det är Nathalie och Petre som fick mig att lyssna på den.. Lika den här "mamma förlåt" hahah så sjukt kuliga låtar! :)


frukosten är upp äten, jag har vart ute med Ecco, men nu da? vad händer nu? ska man ta sig en "frukt" och sen in i duschen kanske? Låter underbart så jag slår till på de! :)


Om du är singel och sökande så söker denna man en brud!


ta bort getskägget och du har Jim där...
kommentera så får ni nrt..

Ha det fiiint, tjjaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0