en helg i februari

jag vet jag är sämst på att skriva, men har varken tid, lust eller ork..
Hela helgen har bestått av jobb, förra veckan var de praktik och läkar besök. Denna vecka kommer ungefär vara lika dan, men denna vecka blir de praktik i Örbyhus skola, och nej jag vill inte! :/
Vill åka till skolan och bara jobba klart alla saker. Som i fredags bara att svara på en fråga fick jag G dirr i Med.g.
hur skönt är inte de liksom?
Kom hem fyra i lördags morse gick och la mig, då min babe ringer och väcker mig 06. Så frågar han ifall jag vill komma, självklart säger jag ja. Gör mig i ordning, eller ja, släpper ut hunden, borstar tänderna och klär på mig. För att ta bussen dit som gick 08:50. Sen när jag kom till honom la vi oss i sängen och Mös. U N D E R B A R T !
slog på en film och han somnade, sen somnade jag, och sen vaknade jag vid 16 igen. Där var lördageb borta..
sen kom pappa och hämtade mig och mitt hjärta, hjärtat skulle till en kompis och vi skulle jobba. Pengarna rullar in som de ska! (:
SKön jobbkväll igår, inga problem mer än att de var en jätte läskig gubbe som:
Gubben:Hej vad heter du?
Jag: Ingenting.
G:Aaah ingenting de var fint, du får inte låta några äckligt gubbar röra dig!
Jag: det gör jag inte heller.
G. Bra, för nu är det så att jag vill inte vara någon peddo gubbe, men nu ska jag hem och vålta min lilla madrass..
Jag, i chock, Okej. låter väl bra eller något och gick där ifrån.
HAHHAHHAHA hur ska man ta en gubbe som säger en sån där sak?
han vill inte vara någon peddo gubbe men säger att han ska hem och våldta madrassen, inte så att man tar han som en äckel gubbe då.. eller?
Han hade jordens äckligaste andedräckt också. FY..
nej nu ska jag väcka min bror för sen ska min familj åka och bada på fyrishov då jag åker hem tror jag.
ha en bra söndag, för de ska jag med godis och läsk! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0