2011-02-24

Nu sitter jag här på min stol och klockan är 12:16. Jag var ut på krogen igår och det var verkligen bland det tråkigaste jag gjort. drack knappt heller. ONÖDIGA PENGAR! ! !
Men det var väl kul att man träffa några andra man kände.. Mys!
kom hem ca 02:00. Aah rätt chill ändå liksom. Förjävla kallt ute igår.. Men ja nog om den kvällen så har jag vart vaken sen 10:00 vart till tierp och bestämt mig för att åka till min bästaste och sen ut och äta med min mamma. kan bli mys tror jag! :)

Ska göra det jag är bäst på ikväll också. Bara asss chilla med min bästastevän! Jag äslkar livet, jag älskar det som är och hur de är. BIlder från igår kommer efter jag vart på min trip till sthlm! :)

Tjjaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0