2011-02-07

Nu har man haft praktik i två veckor, skönt att komma ifrån skolan en stund känner att det behövdes! (:
Första veckan var jag i skolan och vart klar med de flesta resterna.
Andra veckan var jag personligassistent till en jätte trevlig människa! Får inte säga mer än så.. Haha

Idag började min första dag på praktiken i Örbyhus skola, Ja tillbaka till gamla tider!
Kom dit 07:30 pratade lite med Björn som jag är med, pratade lite med Frida och andra lärare.  Gick fint måste jag ju säga. Jag har bara massa engelska lektioner och 12 idrottslektioner i veckan. Fin måste jag säga.
Har inte speciellt långa dagar heller och det är roligt att kunna lägga upp lite själv hur man vill ha de nnär det gäller lektioner. Men nu har jag ett problem.

Jag ska hålla lektionerna nästa vecka och ska döda 6-8 liv genom att ha styrka och kondition med dom.
Så vad kan man göra? det ska vara som ett helvete för dom.. Haha bästa med att vara lärare!

Sen kommer jag ta massor med kort när jag är med på en lektion och uppdatera väldigt mycket om Idrott och hälsa. Känner att det är lite av min sak. Sen ska jag börja träna idag igen. Kommer bli fullt ut nu!

Måndag: Idrott i skolan & Innebandy
Tisdagar: Fotboll
Onsdagar: gym & Innebandy
Torsdagar: gym,(vissa veckor)
Fredagar: Fotboll
Lördagar: Match ibland Söndagar

Nya dieten eller vad man nu ska kalla den funkar fint den också!
Jobbar och sliter på helger, Sover bort lördagar och söndagar.. Mycket bra där (:

Jag älskar att säga att jag har dig som min.
Du får mig att le
Känna mig stark
känna mig älskad för den jag är
Du sa att du var bara min och att jag var bara din!
Du gör min dag, min underbara solstråle!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0