En söndag i april

En vanlig söndag i april.. Regnet piskar ner i backen, dimmigt och fuktigt. Inte speciellt kul.. Jag som var taggad på att gå ut och gå när jag vaknade men när jag väl hörde hur de regnade så var det inte lika roligt längre. Får sån huvudvär i det här vädret, men det är bara tagga om... För imorgon är de årets första derby.. det vill säga DIF-AIK. Men självklart är de AIK man åker för att titta på.. Vi ser hur solen stiger över råsunda..! Åker in med 4 grymma brudar. Anna, Malin, Margit och Sofia. sen blir de till att träffa galet mycket andra människor där! kommer bli tungt! Dricka lite, softa lite och se AIK vinna! kan det bli bättre? =)


Haft en bra helg i Stockholm förövrigt! Imorgon blir de back in Stockholm för några timmar! Mys :)
Jobbade igår med en nyvakt, Mmm. Underbart trevlig och grymt snäll. Hela kvällen gick som en dans på rosa..
Nu ska jag lägga mig i soffan och bara ta de lugnt för att vänta på ett vitkigt samtal om de inte var de jag precis missade? Hmm, Knas där ifall de var de!

Sommarjobb-check
Jobb till Mickis- cheeck
Jobb till Anna- Cheeeck!

Fyfan vad jag är grym, Måste vara någonting bara jag kan vara!


Tyngsta, imorgon är de vi som kör igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0