Underbart väder, innebär glada miner!

Äntligen har de underbara vädret kommit och jag i full gång med att vara ute och gå om dagarna. Känns helt underbart! Idag har det inte hänt mycket alls, Vaknar av att pappa är påväg att gå till tåget för han ska till arlanda för att åka till fjällen. Ingen aning om vilken fjäll men någon utav dom.. Det hade jag faktiskt inte tackat nej till just nu, fjällen i de här underbara vädret, men vänner, grillning och dricka! Hade suttit riktigt fint! Gick upp och klädde på mig, åkte till skolan för att skriva nationella, kändes som om de gick fint som bara den! Men vi får väl se helt enkelt. Vart klar efter två och en halv timme tror jag de var, väntade på Sofia och Elin som jag skulle käka med. Trodde de var pannkaka men neej. Inte okej! för jag ville ha pannkaka! När vi käkat gick vi ut i solen och prata om lite olika saker, om lovet osv. Åkte hem och gick ut och gick med Josefine och Ecco gyllby runt som kanske är på 3-4km? Ecco var död så vi tog oss lite pauser här och där så han kunde dricka vatten. Ecco är min hund för dom som inte vet de. Sen pratade jag med Anna och hon kommer till mig imorgon förhoppningsvis! Man vet aldrig med den där tjejen. Just därför hon är min bästa vän. för vi är precis lika danna. Ändrar oss hur som helst och rätt var de är så gör vi någonting helt annat. Haha typiskt oss, Men de gillar vi! Väl hemma efter prommenaden så tog jag Ecco och gick ner på baksidan, fixade med ankorna och gav de nytt fräscht vatten. Men det är ju ingen idé eftersom att dom där små liven bara skitar ner de direkt, Men vad gör de? Hämtade upp äggen och dom är ju inte direkt små. Så tänkte ta mig ett ägg och äta till lite pasta och salld, kan bli rikitgt gott!
Efter de bär jag mig av till Film för att lira lite boll, för att sen fika med tjejerna efter träningen med heeela laget! Kan bli som sist, då vi dog av skratt! jag har bestämt att jag och Pappa ska börja med en Diet tills sommarlovet. Kan också bli riktigt bra de där.. Det tackar vi Josefine för! Nej nu måste jag börja med maten, dags för träning snart! 
 
Lite fina bilder..





Min bäbis och översvämmingen i Örbyhus!


Kommentarer
Postat av: angelica

åh bebi, vovve!!!! jobba inte ihjäl dig finis<3

2011-04-23 @ 15:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0