Sommaren är påväg

Sitter här och känner hur sommaren är påväg med stora steg.
Känns så fruktansvärt underbart att bara kunna gå ut och sätta sig på balkongen i tröja och bara njuta av solen. Kunna gå ut och gå utan att känna att det blir jobbigt för att det är kallt. Nu är det nästan så att man vill bara ute hela tiden. Dock är jag väldigt trött hela tiden och svullen i ansiktet pågrund att de där jävla pollen. Hatar att vara allergisk mot någonting i naturen!

Nu ska jag lägga mig vid tv:n och fortsätta tjocka lite..
Jag älskar att vara i min ensamhet på söndag! Det är nog bland de bästa som finns! lika så på vardagar dock med i allafall! Ska låna en lägenhet i spanien i sommar och bara dra dit med min bästaste Anna! <3

Tror jag ska sluta blogg, har ändå ingenting att skriva.. Tja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0