you are my everything, just you!

Jag vet att det förra inlägget var galet surt! men så less på just den människan.....

Men just nu saknar jag mitt hjärta så nedrans mycket.
Jag vill bara träffa dig, jag vill sova med dig!
Mysa med dig!
Behöver dig som en tok!
Jag vill kunna sova om nätterna utan oro!
jag vill kunna säga hur myckte du betyder som jag gjorde innan de här!
Jag vill bara ha dig vid min sida igen!
sen första gången jag låg och prata med dig, kollade dig i ögonen och sa hur mycket du betydde!
Sen sen dagen har jag alltid tänkt på dig, bytt mig om dig, känt någonting annat än bara vänskap!
Du är så sinnessjukt bra! ♥


Jag har tänkt så galet mycket senaste två dagarna, allt som kommer upp är du och hur jag vill det med dig!
Hoppas vi är två om samma sak!







/ M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0