ALEXANDRA BRODIN ♥

♥Ja igår var en galen kväll kan jag ju lova, helt sinnes!
Började med att jag och Josefin kollar på Innebandyn som herrarna vinner med 8-3 eller något?
Sen är hon galet bakis och jag trött och glad för jag fick sovsällskap av min fina!
Så vi sitter nere i hallen och skojjar om allt möjligt kan jag ju lova, helt galet!
Men bra kul hade vi!!
Sen går jag till Alexandra och där börjar jag fixa mig och sån, ganska bra!
sen var det jag, Alle, Linda och Emma som börjar köra! kul som satan..
Alle var galet stressad men med lite hjälp vart allt bra.
tjejerna som bara rulla in som de skulle, sen började vi äta och efter det kom det lite mer och lite mer folk hela tiden.
Halv elva går jag, Kb och Linda till station för Linda ska ut med sin pojkvän och då var vi och lämnade henne så hon inte skulle gå fel..

Väl nere på gullans vart de lite dricka, dans och prat...  sen var de slut på de roliga, haha
Jag och KB gick hem tillsammans
, men anledningen till att vi var ner till Alexandra är ju för att hon fyllde år OCH ÄR VÄRLDENS GOASTE VÄN!!

så a må hon leva Ja må hon leva Ja må hon leva ut i hundrade år Ja visst ska hon leva ja visst ska hon leva ja visst ska hon leva ut i hundrade år!!!!
GRATTIS MIN FINA ALEXANDRA BRODIN 21 ÅR! ♥





HOPPAS DU HADE EN TOPPEN DAG I LÖRDAGS FÖR DE HADE JAG! TACK TILL DIG! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0