underbar dag!

idag har vart en bra dag, vaknar underbart skönt, en underbart skön och sovlig natt.
jag älskar såna här nätter! (:

Idag var jag i skolan cirkus tre timmar, grovt ovärt! men ja jag fikc iallafall förklara varför..
kändes bra att prata om saker med lärare, trodde de inte kunde vara till hjälp men de kan de, i allafall några av de..
sen åkte jag ner på stan med Angelica, kollade lite och shoppade lite, jag köpte en dop present till min kära brorson! en sjukt fin kille de där! märks vem som är faster ^^

sen kom jag hem vid halv  6 då jag satta och gjorde tre hela uppgifter men sista gav jag upp. har suttit tills nu då klockan står på 21:23. var ut med Ecco en stund också så man får väl räkna bort 20 min. men det var skönt att få det gjort i allafall.


Nu ska jag ta min bror Freddy och lägga honom, så ska vi kolla på en film.. gissa vilken? :D
Mer om oss barn i bullebyn, såklart! bästa filmen!


Såklart jag är glad idag, finns bara två att tacka för de! bästa! <3



underbara brorson!
/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0