Tydligen räckte de inte!

Har verkligen gjort allt jag kan nu, kan inte göra så mycket mer än det jag gjort..
Jag har i allafall försökt med de mesta och snart är de väldigt nära att jag ger upp!
Jag vet vad jag vill, men jag kan inte ge mer än de jag givit!
Just nu vill jag bara ha en bekräftelse om att jag har rätt i de jag säger.
Vet att jag aldrig kommer få den på det sättet jag vill, men värt ett försök!
Jag vet vad jag känner, sen vad andra säger de spelar ingen roll för mig..

Folk får jätte gärna prata ifall det får dem att må bra!
kan inte hindra de, prata eller säga vad som stämmer..
För i slut ändan kommer ni alla inse att jag har rätt om det här!
Så ha eran stolthet medans ni "tror" att ni har rätt.
för dagen kommer snart och då kommer ni inse vem som har rätt.
Och haft de hela tiden!
så säger bara lycka till! 




BÖG eller FITTHORA vare ja!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0