sitter i skolan och gör inte ett dugg

Sitter i skolan och inte gör ett skit.
skulle haft bad egentligen men jag fick stå över det för alla rester, men jobbar jag?
Nej.

Önska bara jag var hemma i min säng och sov!
skulle vara så mycket mer värt en att sitta i den här ruttna skolan, men snart är det lov.
Jag bara längtar, så istället för att sitta och inte göra någonting ska jag göra allting idag och sen träna!
Skulle tagit med mig kläder och gymmat men inte hann jag det för att jag försov mig men vaffan, bara ta nya tag!
Jappjapp! 

träffade Margit idag och det märktes att vi inte pratat på länge, hade så mycket att prata om så vi pratade i mun på varanadra! Kul att träffa henne! (:





/ M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0