Mamma! <3

TILL/OM MIN ÄLSKADE MAMMA

Mamma är den som verkligen är en av de som betyder mest i mitt liv!!

Efter sjunde operationen, efter hela sju gånger mamma opererats för sin Cancer i bukspotköteln och sina 10 olika blodförgiftningar på två år. Jag kan inte fatta hur stark du måste vart, hur bra du är och våran kärlek till dig hur stark den är. Jag vet inte ens vart jag ska börja för att verkligen kunna förklara den till dig som är den närmast både hjärta och stjäl. Det är så hemskt att höra och se folk som har cancer eller har någon som är väldigt nära än. Jag kan inte förstå hur mycket man måste kämpa för allt genom Cancer och andra sjukdommar.

Första gånger jag var väldigt rädd att mista en så nära person och en underbar människa var när min mamma låg i koma, sväva i 5 månader mellan liv och död. Låg i den där maskinen(koman) i 4-5  månader och när hon vakna upp kunde hon varken prata, stå eller gå. jag såg henne helt förstörd. det första orden hon sa var vilka är ni?  &
Jag kommer dö...
Det var de jobbigaste jag vart med om, Jag kan inte förklara min kärlek till dig mamma. du som nu är på fötter igen, Kan lever ett så normalt liv som möjligt men aldrig kommer bli helt frisk. Innan du åkte in på sjukhuset så fick jag en guld & en kod av dig.. ringen sitter på mitt finger och den tas inte av. Koden är gömddär bara jag vet!

Våran kärlek till dig mamma är helt obeskrivlig, det är nog inte många som förstår men de är en hel del som alltid funnits där för oss och de folket vill jag verkligen tacka! Ni betyder och ni vet precis vilka ni är!

Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0