en tjej med fullt upp!

jag vet, jag är inte duktig på de här med blogg..
men det finns en galet bra anledning till de också!
Jag hinner knappt tänka på mig själv längre.
allt jag gör är att:
gå i skolan, plugga, äta, träna sova och om igen!
Hinner inte ens ändra på saker som är ett stort frågetecken just nu..
jag vill verkligen klara av allt..

Just nu den senaste veckan har allt handlat om skolan, jobb, praktikplats, träning, sjukling!
det är allt och inte ens en vecka har gjort så jag är klar eller på en god väg.
jag är less på skolan men de är inte lång tid kvar.
Jag kan om jag vill, jag vill!

Dock saknar jag en person väldigt mycket men tyvärr kommer jag inte få träffa dig på ett tag.
dock förstår jag det själv. jag vet att jag gjorde felet men jag hinner som sagt inte med mig själv ens.
Jag vet inte ens varför jag skriver här när jag ABSOLUT INTE HAR TID!


lätt att vara efterklok!
Men vad ska man göra?
får skylla på min hårfärg!
Imorgon blir det skolan, gym, skolan, hem, plugga, äta, träna och sova!
Här lämnar jag bloggen tills jag är klar. kanske smyger in med någonting när jag sitter i skolan om allt är klart! (:

Nu måste jag gå!


SAKNAR MIKKKIS!!!!!




/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0