You are my sunshine

Angelica Hjorth Ståhlgren
du är så sjukt bra
jag finner inga ord för våran vänskap
allt man säger till dig vet men stannar.
så nedrans underbart att bara veta att du finns där
Dag som natt..
Jag kan inte förklara hur mycket jag saknar dig
det är något otroligt!
Jag hatar att jag inte bor i Stockholm.
Jag hatar att jag knappt hinner träffa dig!
Jag vet att våran vänskap kommer vara för evigt
jag vet bara hur glad jag är för att jag fann dig på fåfängarn!
Det tackar vi jobbet för..
att det klicka så fort mellan oss det är underbart!
Jag kan inte annat än att säga...
Jag älskar dig
och
tack för att du finns!
min fina!



/M


Kommentarer
Postat av: Angelica

jag måste härma dig och säga detsamma, lovelovelovelove to you my wonderful friend <3

2010-12-09 @ 22:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0