taggad? aa fast näee..

Tjatja bloggen chrille boy här.. Aa fast näe!

Idag har jag hunnit med en del och det känns bra, dock kom jag aldrig upp i en bra tid så det var liksom skit samma.. haha, men var till tierp, slängde massor med skit, fixa pengarna från banken, kolla lite prylar.. Finte! ;)
Har vart med Lovisa sen igår och vi är såna nördar så vi sitter och spelar ett spel samma spel i timmar, och ändå tröttnar vi inte.. haha vi har något fel, men vad gör de om hundra år?

idag är det dagen D då vi ska möta Alunda i träningsmatch och jag är inte alls sugen på att spela, sa igår på träningen att jag kunde vara bänkvärmare. men det fick jag inte, kändes inte som om jag är bra nog för de..
Men jaja, är väl bara göra allt för att försöka tagga till. ut och gå med Ecco innan da och kanske rensa skallen på alla dessa tragiska tankar..

så tar en promineix nu i allafall och försöker tagga till! så går till josefine och pratar lite och samtidigt försöker taagga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0