Mina föräldrar

Mina föräldrar!

Pappa, han har funnits där i alla olika väder, han och jag är väldigt lika till humor och har så sjukt dåliga skämt, vi kan sitta och skratta åt saker i flera timmar fast det kanske egentligen är så pass tråkigt så alla hinner lämna oss med vårat skratt. haha Jag har bott med honom hela livet och snart börjar det bli dags att klippa av navelsträngen som han säger att det heter när man inte bor med varandra mer.
vi har väldigt lika intressent, vi båda älskar Innebandy och Fotboll. han är tränare och jag tränar. Det är den enda stunden man hinner umgås själv med papa, han är en väldigt upptagen man med sitt jobb, men vad gör de om hundra år?



Mamma, ja som ni vet så har hon haft cancer och det får mig att tänka ledsna saker om min mor. Jag vet att hon är stark, jag vet att hon är envis, och klara av det mesta. Kan hon över leva 3 månader i koma kan hon klara de mesta!  Jag och mamma har gått igenom en tuff tid tillsammans, vi är så sjukt lika med allt utom två sak, vi är lika med humor, envisa, älskar att provucera, älskar att ha rätt i saker och sen att vi älskar att prata om allt..
Det vi inte är lika med de är att hon är sjukt intressrad av smink och utseednde, jag är med för Idrott och vänner.
Min mamma har inte haft det lättaste livet, men för det är hon jordens bästa fast vi har våra svakor upp och ner!
Menmen, jag älskar er båda precis lika mycket!




suddig bild men ända som ville laddas upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0