Inte direkt en vanlig lördag!

Igår spelade man match mot SK VIDE!
Det gick bra för oss tycker jag, men kan inte då stå att vi hade ett bra spel...
var spänning i matchen och det var sjukt kul att spela, och ännu roligare när en tjej i det andra laget skriker
massor med töntiga saker för att jag vann en tekning och för att jag hade snettblad! HAHA HAHA HÖHÖH
Men vaffan själv klämde man in två baljor, och två assist! (; Kändes såå häär ass SKÖNT!

Sen var de lag fest med fotbollen och jaa det kom ju verkligen inte hela laget, haha
Det var FEM tjejer från laget det är inte ens så man kan lira en match på de haha..
faan vad kul vi hade ändå menmen!
Sen var vi ner till gullan och där började K A O S E T ! ! !
fattar inte varför inte alla bara kunde fira halil som vart
MILJONÄR vaffan! :O

Men vilket som det kallas ingen respekt!
Nu kör jag mitt race utan alkohol ett bra tag fram över, eller ja till nyår!
Tänker fan inte vara med folk som inte kan dricka i allafall.
har vart nog med såna..

Eftersom att mitt huvud just nu säger galet mycket ifrån så lägger jag mig på soffan och myser lite!
Jag bara älskar att det är lov på tisdag!
PUSSS


min älskade bästate hund!♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0