Första December tvåtusentio

Första december idag da..
Vart tog 2010 vägen? helt galet fort det har gått.
Jaha, då var det snart Jullov, sen sportlov, påsklov och sedan SOMMARLOV,
Sen kör vi bara samma radda en gång till och där i maj är de studenten..
Nej jag längtar inte sådär lagom mycket.
Men vilket som var det inte det jag skulle ta upp såhär mycket som jag just gjort men fint ändå!

Först kan jag börja med att gratta min fina vän Ronja,
på hennes 18 års dag! underbart! (:
krooogen sen da!
hipphipphura!

Sen kan jag säga att idag har vart en sån här typisk dag då jag bara längtat hem för att lägga mig i sängen för att kunna blunda och sen somna in för dagen.. Jag vet inte varför men jag är allmänt less. men vad gör de om hundra år? har i allafall haft media kuser idag, känns väldigt konstigt att ha det när man går hälsa idrott. men Vaffan det är latch, skulle nog valt media istället, mer intressant en idrott. Det har ruttnat bort i mitt intresse, så funderar galet på att ta ett uppehåll nu till sommaren och bara steeeka runt, upptäcka världen på sitt håll, lära känna mig och jobba helt galet mycket. så jag kan dra till ett grymt varmt land när jag vill sen i vinter.
Hahah okej, reetard, planerar ett år fram över, bra jobbat bruden! ;)

Oj nej nu vart det mycket skrivande på fel saker, dags att ta tag i arbetena nu som måste göras!

Ha en grym Onsdag!
Inte behöver man vara full eller ha druckit för lite dans inte! ;)

/ M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0