Min första resa "dag 2"

Min första resa var till turkiet år 96 jag var alltså fyra år. jag kan inte säga att jag mins speciellt mycket eftersom att jag var så pass liten, men det jag minns och var så glad över var att jag lärde mig simma i den stora polen i turkland. Vi barn ville bara äta på donken men det ville inte pappa. pappa vart så arg på oss en kväll så han tog sitt pick och pack för en kväll och var på krogen och åt annan god mat, tyckte han!
det tycker jag han var värd.
Jag älskar solen, jag älskar det blå havet, jag älskar att se stranden!
Jag vill bara flytta utomlands och nu appro på det så åker jag och Alle ner till Mickis i Januari i en vecka åker jag och resten stannar där nere! :(

Men vilket som så kan jag tyvärr inte säga så mycket mer om turkland..

Nu bus med Lovisa och sen ner och kolla träningen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0