Lovely!

Efter en träning med fys och annat skojj känner man att man lever och att jag aldrig skulle klara mig utan innebandy! jag kan inte annat än att älska sporten!
Jag kanske är en sportfån, men hellre de än att supa bort mitt liv och bara sitta typ vid datorn/tv:en.
Ett sånt liv får jag ta när jag ska bort från jorden..
Ska man försöka få tag på syster och kolla om hon hittat en praktik till mig i teneriffa!
HoppasHoppasHoppas!

Jag vad ska man göra på nyår da?
Vad ska ni göra?

Jag funderar på att göra en fruktsallad och köra lite plugg på de här, en uppgift kvar sen är de klart!
Jag bara älskar mitt liv just nu..
Jag funderar också på att kolla andra avenyn men jag saknar one tree hill som fan, så undra vilket de blir ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0