Hon gör min dag!

Alltså denna dag har vart galet seg, men det har gårr bra i allafall.
Dem brukar säga att det är huvudsaken.
Nu har jag i allafall chekat av en del saker! ;)
Svenska shakspear- CHECK!
Rehab & Habli sexköp- CHECK!
Med gr. Kris- CHECK!
Rehab & Habli prov skador- CHECK!

Så jävla nöjd! Kunde ju tagit sovmorgon till halv elva men nej det gjorde jag aldrig.
Hahah hur smart får man vara egentligen?
Tydligen galet osmart!
Nu sitter jag och lyssnar lite musik med Emma och Sofia i omgivningen och det är så jävla underbart!
Sofia, förgyllar min dag till 1000.
Emma, kan jag bara skratta åt, för hon är så sjukt sämst på datorer!
HAHHAHAHHAHAH

Nu vet jag ju också att jag kan ifall jag vill och jag vill verkligen klara de här nu!
En dag på tre timmar framför skolarbeten och allt vart klart!
Galet trött nu dock men det är ju bara
Torsdag, fredag och måndag kvar sen slutar vi i skolan och då ska jag ge gärnet!
Nu blir det stan med Emma och Sofia, sen åker Sofia hem och då ska jag och Emma handla lite julklappar! :D

Sen hem och kolla på andra avenyn, träna och kolla på One tree hill!
med popcorn och lättdryck! Mums!


Sofia en riktigt fin vän!

Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0