En vän som är obeskrivligt bra!<3

Sitter hos mamma och laddar hem musik till henne.
Lugnafavoriter blir det för hennes del..
ska snart glida in till stan för att mäta upp en rikigt snygg människa!
Saknad till tusen!
Anna Lundberg!
jag älskar dig! ♥
När jag mött upp A, ska vi shoppa massor med Julklappar!
Jag tänkte köpa julklappar till:
Pappa, Freddy och Lovisa sen är jag klar! (:
Måste först till banken och klura ut lite roliga saker!
Det är dock galet kallt ute så vet inte ens ifall jag vill gå ut, burr!
Men nu blir det till att fixa de sist hos mamma och sen är jag klar med allt!
Sen sover jag hos min älskade bästaste vän!
Känns så galet bra!



Utan dig skulle jag inte klara en dag i det här kaoset!
Du är Bättre än bäst!
Massor med kärlek till denna tjej! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0