dag 1

Jag heter Mimmi Gustafsson, är 18 år och bor med min familj i Örbyhus (tyvärr)
Jag älskar att träna över huvudtagen men så länge man tränar  med ett bra lag och positiva människor så är i allafall innebandy klart bäst, Jag har spelat innebandy i ca 7 år. det började med ett flicklag och nu är vi uppe i ett damlag. Jag har spelat back i ca 6 år. och nu i år då jag fått gå upp på center. Leder poängligan med Frida men eftersom att hon inte lirar längre så tar jag över det hela! ;) 
 sen spelar jag självklart fotboll också i töff. inte jordens bästa lag kanske men tjejerna och tränarna är suveräna!

Jag pluggar i uppsala på john bauer och pluggar hälsa idrott.
Så jobbar jag lite extra på restauranger. jag tycker det är roligt att träffa nytt folk men hatar att vara ensam ny helt!  och jag älskar att kaxa med folk till en viss gräns....
men annars var de här allt jag kunde sägaa!


det är jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0