Bad day!

Jag kanske haft dåliga dagar men som den här var inte ens okej!
Först började morgonen med äckel skriskor och En kajsa som var så hurtig och tvinga oss på en rask promenad.
Sen väl tillbaka till studenternas, går jag ifrån en del av mina saker. KUL JÄVLA LIV! NEJ!
Sen kommer man till skolan hungrig som bara den och självklar är det KORV äckel mat! :(
efter det var de engelska då jag måste skriva allt på min och Pontus presentation och de lackade jag galet på...
Sen kommer det sig att ÄCKEL J ska hålla på att fitta sig som vanligt och eftersom han är en ful äcklig jävla mupp korv som får mig att vilja skjuta någon har gjort sen december förra året, sisådär ett år! FITTHORA VAR DET JA!

Sen var det så att våran mentor dryga och alla andra i klassen, vill gå men inte hon inte! GAaaah!
Dampdampdamp!

Innebandy träningen gick retutsagt ÅT HELVETE!
För innan var de grova diskussioner här och där och det var kaos! :(
Men vaffan det är tillåtet att ha en sån här dag som jag haft idag.............


jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig, för den som lyssnade som mest träffar jag aldrig längre. Saknar den människa äckligt mycket..

Detfannsbaraenochdetvardu!

Nu ska jag sova och se till så jag är glad när jag vaknar och den ska fan ingen idiot få förstöra!
IMORGON KOMMER MELINDA HEM! NÅGON SOM ÄR GLAD FÖR DE, JA!!! JAG, SOFIA OCH ELIN!!! :D
TJALALLALALLALALALLALLA, TJALALALLALALLAAA... Älskade människa är i sverige klockan 06:00 imorgon! Och det innebär att hon sitter på ett flyg nu! :D

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0